7 juli 2014

Detta hände i maj, fast jag vet att det redan är juli.

Jag tömde telefonen häromdagen. En del av bilderna har ni som följer mig på instagram redan sett, men några är okända. Jag hade tänkt placera dem i en trevlig, dramaturgiskt korrekt ordning, men det blev till inget alls eftersom bilderna bara hoppar ELLER vägrar flytta på sig, så ordningen är ytterst slumpmässig. Den hugade kan försöka hitta en röd tråd i alla fall.

Vi gjorde charader när Edda hade somnat
Jag hittade en dikt i en jättegammal anteckningsbok
Skolavslutningsfestklädda döttrar
Vi flyttade bort från Jakobstad

Edda premiärdök i bollhavet

Barnen morgonmyste

Caj och Lovis klädde sig matchande en dag 
Edda lärde sig klättra upp på bordet 
Stora barnen tog hål i öronen
Jag tog en tillgjord selfie
Lovis och Idun klippte av sig sina långa hår
Lovis hade kalas

Den här lappen hängde på väggen i Lovis rum i månader
Lovis och Idun uppträdde med sin trupp på JKGs vårfest



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar